Seminář Péče o pohybový aparát psa

05.04.2014 22:36

Dnes jsem se společně s naší fenou Vitaminchen (Víťou) vydala na seminář o pohobovém aparátu psů. Rodinu jsem vyslala do ZOO a já šla na věc. :-) Seminář obsahoval důležité části z předchozích dvou seminářů, které bylo velmi nutné připomenout. Ani jsem si nedokázala představit jak všechno splívá hezky dohromady a vše do sebe logicky zapadá. Tento seminář byl pro paní Plačkovou nejspíš vyčerpávající, neboť na mluvené slovo byl opravdu náročný. Vše co se probíralo bylo neskutečně zajímavé. Tolik věcí co lidé a věřím, že ani někteří chovatelé a kynologové vůbec netuší. Člověk zjistí jak neskutečně zatěžuje psa a nedělá nic proto, aby psu ulevil. Myslíme si jak psu sportem, výcvikem pomáháme k dobré kondici a nakonec to ani tak dobré není. Je fakt, že se správným přístupem se vše změní a psu opravdu budem dělat jen dobře. Jsem ráda, že jsem se tohoto semináře zúčastnila.....zjistala jsem, že jsem doposud vlasně nevěděla nic. Upevňuje mě to v tom, abych pokračovala dál a více a více se v oboru Fyzioterapie a rehabilitace vzdělávala.

Děkuji tímto paní Plačkové za krásný seminář plný užitečných informací.

 

Foto dodám hned jak nějaké někdo ze semináře zveřejní.