Seminář Jak správně namasírovat psa

15.03.2014 23:00

Dnes jsem se zůčastnila semináře s názvem Jak správně namasírovat psa. Tento seminář opět vedla paní Plačková s malou asistencí kolegyně. V semináři jsme měli jak teoretickou část, tak i část praktickou. Teorie byla velmi inspirativní a poučná, kdežto praktická část, tak ta byla naopak velmi vyčerpávající. Doma laicky provedená masáž určitě neunaví tak, jako to dokázala ta odborně vedená. Zjistila jsem, že už bych jako laik svého psa nemasírovala a neprováděla nic čemu nerozumím, nebo pro to nejsem vyškolená. Seminář nás naučil základům správně provedené masáže a proto se těším na možné budoucí pokračování tohoto semináře, neboť jak už jsem řekla.....bylo to opravdu poučné a inspirující. Na tento seminář mě doprovázela Aine, která z počátku vůbec nechápala co s ní dělám a odmítla spolupracovat. Po chvíli přemlouvání a odborné ruky paní Plačkové se podvolila a nechala se pohltit. Pokud se při masáži usíná, spí nebo třeba jen zívá....můžeme říct, že je masáž správně prováděna. Aine spala, usínala a dokonce i zívala. Byla jsem hrdá na sebe i na ni. Teď už jen budu čekat na další seminář co nás čeká a na budoucí pokračování semináře dnešního.