Seminář Balanční techniky

12.01.2014 00:00

Dnes jsem se s Víťou zůčastnila semináře s kreativním názvem Hop na balón. V tomto to semináři jsem se učila balanční techniky pro psy. Zjistila jsem, jak takovéto techniky příznivě ovlivňují psí život, jak je využít k poúrazové léčbě a také jak účinné jsou pro sportující psy. Vše jsme si na místě vyzkoušeli a taky se od srdce zasmáli. Na začátku jsem nevěřila slovům, že tyto techniky dokáží psa unavit. Po chvíli cvičení se Vita po míči plazila s vystrčeným jazykem a bylo mi jasné, že má dost. :-D

Lektorka semíře paní Plačková nám vše detailně vysvětlila a šlo opravdu vidět, že jí na psech záleží a svou práci odvádí velice dobře a pečlivě. Jsem ráda, že jsme na balónu skákali právě u ní. :-D

V odkazu na rajče najdete pár fotek ze semináře. Bohužel jsem fotila já, tak jsem na fotkách minimálně. Přikládám potvrzení o účasti na semináři.

nocaine.rajce.idnes.cz/Seminar_Hop_na_balon_12.1.2014/