Kurz Dornova metoda

12.01.2015 22:00

Předešlý víkend jsem se zůčastnila a také splnila kurz, který pojednával o Dornově metodě. Kurz vedla Kateřina Plačková, která jako vždy mou hlavu zahltila hromadou užitečných informací. Její semináře a i tento kurz byli pro mě obrovskou zkušeností a nabytou znalostí. Tento kurz byl jen počáteční, neboť Dornova metoda bude mít ještě pokračování, kterého se hodlám také zůčastnit. Ani nevím jak přesně popsat svůj pocit z této metody. Je to velice jednoduché a dokáže to zázraky, které jsem sama viděla a udělala :-D Prostě nádhera. Zmobilizovat a "narovnat" psa díky několika pohybům a to všechno naprosto bezbolestně je něco fascinujícího. Nemluvím tu odborně, aby tomu všichni porozumněli a pochopili jste moje pocity. Víkend byl vyčerpávající, ale zároveň cítím jak se můj mozek zapojil a nasával něco co je mi tak milé a důležité. Všem vřele doporučuji navštívit kurz, nebo alespoň přečíst něco o Dornově metodě. Dozvíte se nové informace a třeba vás to také zaujme. :-)