Krajská výstava psů Karlovy Vary

14.09.2013 00:00

Dnes jsme se zůčastnili KV psů v Karlových Varech. Dnešek se pro mě stal neskutečně nádherný. Musím sem zkopírovat také výsled, neboť něco tak krásného jsem vůči Vitě neslyšela. Dokonce jsem se pana rozhodčího zeptala zda to myslí vážně :-D a bylo mi řečeno, že ten kdo to nevidí, tak je hloupý. Prostě parádní zážitek. Vitušku musím moc pochválit, protože ač se jí běhat nechtělo, tak spolupracovala do posledního okamžiku. Dále se musím pochlubit s vyhlašováním nejhezčí feny výstavy.......Díky titulu KV se Vita dostala do výběru nejhečí fena výstavy, kde také zabodovala (alespoň pro mě). Z počtu více jak dvaceti fen Víťa v kruhu zůstala jako čtvrtá. Ano do vítězné trojky se nedostala, ale to že tam zůstala jako čtvrtá.....nádherný pocit.  :-)

Děkuju za tak úžasný den s tituly V1, VT, KV