Klubová výstava WDK

12.06.2010 00:00

Tak dnes jsme byly na Klubové výstavě WDK. Naše první klubovka se konala Pod Kunětickou horou. Všichni jsme se radovali z né moc pěkného počasí. Už kvůli pejskům, kterým to opravdu nedělá dobře a není možnost se někde namočit. Pro zklamání všech, se udělalo tak krásně, že bylo až  hrozně. Například já jsem si odnesla zpálená záda a hrozné bolesti :-) . Na výstavě byla ohromná řada krásných psů a fen. Když jsem je viděla myslela jsem v tu chvíli, že mou Aine ani neposoudí. Ale nakonec i přes to, že paní co nás posuzovala byla ze zahraničí, jsme odešly s posudkem Velmi Dobrá. I když jsem chvíli brečela nad tímto posudkem, každý zkušený vystavovatel mě ujistil, že mám být moc ráda, protože prý jak posuzuje někdo ze zahraničí, tak bývá mnohdy tvrdší. Taková slova mě opravdu potěšila a ted jsem moc spokojená jak jsme dopadly.

(Fotky nafotila chovatelská stanice Dar Amhantar)