Bonitace Vitaminchen vom Elsengrund

14.06.2014 19:18

Dnes jsem se s Víťou a Pájou zůčastnila bonitace v autokempu Křivonoska. Výlet nám začal v půl šesté ráno a končil po šesté hodině večer. Cesta na bonitaci byla sice dlouhá, únavná a tři hodiny dlouhá, ale závěr byl překvapující a velice radostný. Jako majitel Vitušky mám velké oči a samozřejmě je pro mě ta nejlepší a nejkrásnější na světě. S tímto pocitem, že moje předpoklady nebudou tudíž správné, jsem šla na plac. Ale kdo by to byl čekal? Vita si odnesla v bonitačním kódu samé nuly, kde nula je to nejlepší co může být. Znamená to, že plně odpovídá standartu vlkodava. Jediné co mě trošku zamrzelo byla její naměřené výška. Komise naměřila pouhých 73 cm s tím, že ve standartu je minimální výška pro fenu 71 cm. No ale jako celý den i v tuhle chvíli jsem byla vyvedená z omylu. Paní rozhodčí a jedna moc milá chovatela se shodli a řekli mi.........Vita je malá, ale za to proporčně velice správná, což u přerostlých vlkodavů není moc k vidění. 

Takže bonitace s celý den byl moc hezký a prolitý spokojeností a radostí :-)