Bonitace Aine Assa Dar Amhantar

29.10.2011 00:00

Tak a je to tu!!

Přišel čas a já s mojí rodinkou jsme se vydali zbonitovat Aine. Bála jsem se, ale byla jsem si vědoma, že se samými nulami neodejdeme. Věděla jsem, že má Aine chyby na standartu, sice drobné ale viditelné. Přes to všechno jsem moc ráda, jak jsme dopadly. S Aine jsme v kruhu předvedly to nejlepší co jsme mohly. :-)

Pokud se chcete podívat na náš bonitační kód, tak jej naleznete na stránkách wdk na tomto odkazu  https://www.wdk.cz/chov/iw/?c=3329/09 .

Se vším v bonitačním kódu souhlasím. Jediné co moc nechápu a to je z důvodů nezkušenosti je vada tlapek. Při zeptání všech co jsem měla k dispozici, jsem se vysvětlení nedočkala. Proč? Prý protože nikdo její tlapky vadnými nesledává. Ale to může být síla názoru. Jsem spokojená s tím co v bonitačním kódu máme a podle toho se zařídíme při výběru ženicha. Budem hledat tak, aby se nám tyto nedostatky vyhnuly u štěňátek a narodila se nám standartní štěnda. Hlavně zdravá a dlouhověká, aby nám tu mohla dělat radost co nejdéle.